2010. február 1., hétfő










Az 1990 és 91 közti időszakban sok autót rajzoltam. Ekkor még szinte emlékezetből, itt-ott szabad kézzel húzott vonalakkal dolgoztam, ez az első autókon igencsak látszik. Még a kerekek, és felnik is kézzel készültek. Később aztán már körsablonnal fotók alapján, autós újságok képeiről rajzoltam. Az 1994-es rajzokon már fénymásológépes kicsinyítést használtam, vagyis körülbelül másfélszer nagyobb méretben rajzoltam meg az eredeti autót. Ezáltal a nyomtatott rajz sokkal finomabb lett, de veszélybe került az eredeti elképzelés, mi szerint ezeknek az autóknak színes ceruzával kiszínezhetőknek kell lenniük. Nem lesz minden autóról kép, de akik idáig már eljutottak, azok össze fogják tudni rakni, amit szeretnének. Akkoriban fontos volt még, hogy egy lapra lehetőleg négy autó rá is férjen, ezért néha az alkatrészek minden helyet mozaik szerűen elfoglaltak. A következő autók közt lesz néhány nehezebben összerakható , mint a kis dzsip, és a sportkocsik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése