2009. október 30., péntek












Most két ház következik, az átrajzolás során ezek nem jöttek ki úgy, hogy egész lapra jussanak, ezért a két ház 4 lapra került. A téglaház, sem egy műalkotás, nekem ez is a hatvanas évek elővárosi hangulatát idézi. Pedig barátságosabbra szerettem volna rajzolni, talán, ha az ablakok fölötti áthidaló minták nem lennének annyira vaskosak, jobb lenne, de ez ilyen volt. Ma már átrajzolhatnám tetszés szerint, de inkább az a célom, hogy az akkori állapotukban szerepeljenek. Egyedül a szabadkézi számozást, és szövegezést javítom ki, meg az előforduló hibákat. Ezt a házat a nyomdászok sajnos lekicsinyítették, hogy ráférjen a lapra, de most visszanagyítottam. Ebben a méretben először kerül nyilvánosságra. A német ház az akkori rajztechnikámat tekintve egy elég jó darab, én legalábbis csuda elégedett voltam vele, mikor elkészülve nézegettem. Igaz, a torony tetejét elrontottam, de itt már kijavítva kerül fel. Itt jutott hely az erdészház vadetetőinek elhelyezésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése